2012. június 22., péntek

hi sunshine! # 3

innivalók. Nagyon fontos ebben a melegben a napi folyadékbevitel. naponta minimum 1,5 de inkább 2liter vizet kéne kell(!) meginni. én sosem ittam sokat, télen van, hogy fél litert iszok meg egy nap, ami még télen is nagyon kevés, nem nyáron. idén azt csinálom, hogy minden nap előveszek egy másfél literes ásványvizet, és akármerre megyek, viszem magammal. amikor ránézek akkor iszok is belőle és így nap végére muszáj elfogynia. szerintem jó ötlet és ajánlom olyanoknak akik szintén keveset isznak. problémáim vele: nem tudok (és nemis fogok:D) mindenhova magammal cipelni egy másfél literes ásványvizet, viszont ezt már megoldottam úgy, hogy ilyenkor átöntök valamennyit egy fél literesbe.. hallottam egy másik 'módszert' is, szerintem az előző jobb (számomra) : amikor fölkelsz attól számítva minden egész órában meg kell inni egy pohár vizet, addig amíg le nem fekszel. nekem ezzel a problémáim: tuti elfelejteném, sokszor nincs kedvem elmenni egészen a konyháig (lustavagyok, ejj:D) és így nem tudom leellenőrizni, hogy mennyit ittam. 
természetesen nem csak vizet iszok egész nap, bármit megiszok még mellette, csak így biztosan iszok másfél litert egy nap. 




és akkor egy recept, ami nélkül nem nyár a nyár: limonádé.♥
gondolom az alapreceptet mindenki ismeri, úgyhogy egy különlegesebbet szeretnék nektek bemutatni: 

                                                                     Gyümölcsös limondádé
A kiválasztott gyümölcsöt lereszeljük vagy összeturmixoljuk, és hozzáadjuk 1 citrom reszelt héját. Mindezt összekeverjük a lehűtött cukorsziruppal és 3 citrom kifacsart levével. Az édes, gyümölcsös, citromos masszát végül felöntjük 1 liter szódavízzel. Különösen finom a zöld almás, körtés, málnás, epres, szedres, barackos és sárgadinnyés változat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése