2012. június 6., szerda

Ebay rendelés 1.

Mostanában eléggé rákattantam az ebayes rendelésekre. Az első dolog amit bemutatok nektek az egy táska lesz :)


Pontosan azt kaptam, amit a képen láttam. Egy barna puhaműbőr táskát. Amikor először kiszedtem a csomagolásból az első megjegyzésem: WTF EZ EKKORA?! olyan mint egy kisebb bőrönd :D de mostmár rájöttem hogy nem is olyan rossz. Belefér az edzőcuccom és még a netbookom is, így nem lesz probléma hétvégente a "költözködéssel". A csomag 3 hét alatt ért ide, és semmi probléma nem volt:)








Ha tetszik a táska itt tudod megnézni :)

2 megjegyzés:

  1. én is ilyen tatyót rendeltem,csak az oasap jóvoltából (no meg ott 30 dolcsi) és nagyon szeretem! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is nagyon tetszik, örülök, hogy megvettem :)

      Törlés