2012. május 23., szerda

diy telefonhátlap


Arra gondoltam pár napja, hogy csinálhatnék valamit a telefonom hátuljára. Néztem youtubeos videókat, és arra jutottam, megcsinálom a csillámos hátlapot. Sajnos kisebb nehézségek akadtak a kivitelezésben, ugyanis úgy eltűnt a csillámporom, nem találom seholse. Ígyhát gondoltam egyet és megcsináltam másként.



A telefonom színével majdnem megegyező pasztell rózsaszín lakkal lekentem a hátlapot, és körömglittereket raktam bele. Sajnos a ragasztószalagnak ott kell lennie, különben állandóan lejönne a hátlap de ígyis nagyon aranyos lett :) A végén még lekentem 1-2 réteg átlátszó lakkal és voilà.




2 megjegyzés:

  1. nem sajnáltad a telot? :) elsőnek azt hittem, hogy ilyen szilikonos hátlapon van rajta :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. már eleve celluxal van összeragasztva, mert folyton lejár a hátlap:D nem sajnáltam, mert nagyon karcos. régebben volt rajta körömlakkal egy szív, amit lemosóval simán eltudtam távolítani, szóval ha megunom ezt a hátlapot, akkor csak körömlakklemosóval lemosom és semmibaja nemlesz:)

      Törlés