2012. május 17., csütörtök

be positive!

ezt a postot egy kép ihlette, amit Tündinél láttam.:) igazából rögtön az jutott eszembe, hogy nekem ahhoz hogy pozitív legyek több dologra is szükségem van, de a legnagyobb szerepet talán az edzés, mozgás határozza meg. imádok sportolni, amikor csak kedvem van, bármilyen sport is legyen: csak futni egyet, táncolni, kosarazni.. Mindig teljesen kikapcsol és pozitív energiát ad, mert olyankor nem gondolkozok semmin csak a mozgáson. nem agyalok azon hogy mit fogok csinálni 5perc, esetleg 5óra múlva, csak élvezem a sportolást.




 nagyon sokan kezdenek el sportolni azért, hogy fogyjanak. de szerintem aki ezt megérzi, hogy ne csak azért csinálja mert így lead pár kilót, hanem azért mert nagyon jó érzés. Szerintem ezután tuti nem fogja abbahagyni a sportot, még akkor sem, amikor már leadta a 'túlsúlyt'. Ha valamin kiborulok (többnyire apróságon) és elmegyek sportolni, edzés után mindig rájövök, hogy mennyire kis dolog, és semmi értelme nem volt kiakadni.:D múltkor olvastam, hogyha valaki sokat idegesíti magát dolgokon, akkor fogjon egy füzetet és írja le. a hét végén olvassa el és gondolkodjon el rajta, hogy megérte-e kiakadni, vagy olyan jelentéktelen, hogy a hét végére már csak mosolyogni tud rajta. ez egy felmérés is volt egyben és az emberek többsége feleslegesen idegeskedik nap mint nap.:) 



soo be positive, and be happy!♥

Egyébként ez volt a kép, amit Tündinél láttam.:))



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése