2012. április 11., szerda

mit rejt a táskám?


zsófi: már sok bloggerinánál láttam ezt a postot, különféle táskákkal bemutatva, kicsi-nagy-közepes, mindenféle..:) én most egy nagyobb méretű táskán mutatom be, hogy mit hordozok magammal.:) ennek egyik oka hogy csak most csinálok ilyen postot az, hogy most szereztem be egy álomtáskát, ami már régóta a mindenkori wishlistemen szerepelt. természetesen ezek közül nem minden van mindig nálam, csak ha nagyobb bevásárlásra, vagy valami hasonló programra indulok. általában nem szoktam teletömni a táskám, mert szerintem sokkal szebb ha nem 'dagad' ki a sok cucctól, másrészt pedig nem kell mindenhova vinni magammal az egész szobám..:D


a 'mindig legyen nálad' dolgokon kívül (pénz, telefon, kulcs, zsepi) a táskámban van még füllhallgató (nálam ez is mindig van), sminkcucc (szempillaspirál, szájfény, szemcerka-nem mindig, plusz éppen használatos sminkcuccok), napszemüveg-nem mindig!:D, kistükör, kisfésű, hajgumi, hajcsatt, jegyzetfüzet, toll. ezenkívül még néha újság, ha szükséges, és innivaló.:)


fanni: megláttam hogy zsófi csinálja ezt a postot és úgygondoltam hogy énis leírnám mi található a táskámban. igaz nincs túl nagy eltérés dehát ahány táska annyi cucc. :)


nekem egy kisméretű táskám van amit még egy vásáron vettem. nagyon tetszik a mintája :)) vékonykának tűnik, de sok minden fér bele. általános felszerelésem: pénztárca, kulcsok, iratok, hajgumi, hajcsatt, tükör, rúzsok, szájfények, csoki(kell az energia:D), carmex(egy lépést sem teszek nélküle), fülhallgató(nélkülesem:)).
amik nemmindig vannak a táskámban, mert időjárás vagy kedvfüggők: lipsmacker, napszemüveg, esernyő, víz, könyv


hát ennyi lett volna :)
zsófi & fanni

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése