2012. április 27., péntek

Fotózás-Photoshop

Aki egy kicsit is komolyabban gondolja a fotózást, mint az átlagos 'magamatfotózomésfelteszemfészbukra' egyének, és esetleg természeti képeket is csinál, jó ha tud kezelni (csak alap szinten is) egy képszerkesztő programot. Nálam ez az Adobe Photoshop CS5 volt. Egy önmagában jól sikerült képet is nagyon fel lehet dobni vele. Mutatok is pár saját példát, ugyanis mostanában nagyon foglalkoztat ez a téma, úgy érzem sok időt el lehet vele tölteni, és ha kész egy újabb kép, sikerélmény tölt el.:)
Nézegettem photoshopos videókat, trükköket és alkalmaztam párat.



http://www.youtube.com/watch?v=xw1DQDm4cgk&list=PLE110CE1AA3413408&index=1&feature=plpp_video
Erre most találtam rá, de nagyon jól néz ki, kipróbáltam pár képen.


Ezekhez a képekhez nem kell profi PS kezelés vagy százezres fényképezőgép, csak egy kis idő és türelem.:) Sok sikert nektek! 
ági:)*

4 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. köszönjük szépen! Egy közeli tónál készültek.:)

      Törlés
  2. tényleg szuperek lettek. :)) annyiszor elkezdtem már tanulni a ps-t de mindig abbamaradt! de a nyári listán megint rajta van! :))

    VálaszTörlés