2012. október 28., vasárnap

Blue..

Már nagyon rég óta szerettem volna egy igazi sötétkék lakkot. Kb 2 hete elindultam a DM-be, hogy mostmár elég, kell egy kék lakk! Ki is néztem neten egy Manhattant, de a boltban már nem tetszett a színe mert kicsit csillogott meg nem is teljesen kék volt, hanem zöldes volt. És akkor találtam meg ezt a She-t - tudni kell rólam, hogy nem szeretem annyira a  She-t, mert nem szeretem annyira a minőségét..- de gondoltam, adok neki még egy esélyt és örülök, hogy megvettem mert nagyon szép színe van, és már jobb a minősége is, bár azért még nem a legjobb. Ráfestettem még a gyűrűs ujjamra az Essence Blue addicted csillámos kékjét és nagyon tetszett, csak sajnos nem bírt ki sokat.(kb 3-4 napot) Összességében tetszett, biztos, hogy még lesz She lakkom. :)





4 megjegyzés:

  1. Tényleg jó a színe, lassan én is be akarok zsákmányolni valami újat.. :)

    VálaszTörlés
  2. Végig olvastam a blogod. :) Nem mondom..tartott egy ideig ,de megérte,mert megállapítottam,hogy nagyon szuperül írsz. :)
    Feliratkoztam! :))
    Kukkants,be. ;) http://www.egynopraktikai.blogspot.hu

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jajj, köszönöm aranyos vagy, nagyon jól esik!!:)

      Törlés